תקשורת (שר)מוטה
בדמוקרטיה בריאה התקשורת חופשית. בדיקטטורה, התקשורת מגויסת. בדמוקרטיה הישראלית, התקשורת לא מגויסת ולא חופשית- מתמסרת. נותנת את עצמה, עם כל הקונוטציה של המילה "נותנת". בקיצור, תקשורת (שר)מוטה. לכתבה המלאה...
אוגוסט 2017
א ב ג ד ה ו ש
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

דרוקר: התקשורת נעדרת שקיפות / נרי אבנרי

דרוקר: התקשורת נעדרת שקיפות / נרי אבנרי

ההשפעה של התקשורת על השלטון, הופכת אותה לחלק מהשלטון- רק בלי אחריות. ואם נדרשת שקיפות מהשלטון, הרי שהיא נדרשת גם מהתקשורת. אפילו דרוקר אמר. אז למה אין בתקשורת שקיפות?- קודם סלקו את ביבי- אח"כ אלוהים גדול. הלכתי לארכיון…

 *******************

קלישאה נפוצה קובעת ש-"אור השמש הוא חומר החיטוי הטוב ביותר", שזה אומר- שקיפות. אבל לא רק הפוליטיקה מחויבת לשקיפות- גם התקשורת. חשוב שצרכני המידע ידעו יותר על איך "מבשלים" את מה שהם צורכים. יש כאן בעיה שרוב הציבור לא מודע לה. בתקשורת אין שקיפות.

 

הציפיה לשקיפות- שלא לומר, הדרישה לשקיפות מהתקשורת, נהדפת בבוז ע"י בעלי השליטה. גם רביב דרוקר חושב שהתקשורת "סובלת" (צריך לומר "נהנית") מחוסר שקיפות. אני מזכיר את דרוקר, בגלל שבשם השקיפות הוא עתר לבג"צ בדרישה לחשיפת יומן שיחות הטלפון של נתניהו עם שלדון אדלסון. על זה צריך להוסיף את העובדה שהוא נושא בתפקיד עם הגדרה מחייבת: "יו"ר התנועה לחופש המידע", שזה אומר שקיפות.

 

יש בעיה!- כל עוד נתניהו בשלטון, התקשורת לא מסוגלת לעשות בדק בית, ו/או חשבון נפש. נתניהו, כמו שאמר דרוקר- הוא "חזון הבלהות" של העיתונאים. זה עד כדי כך "בלהות", שסילוקו הפך ליעד מרכזי. לצורך המשימה הקדושה הזאת, כל האמצעים כשרים- גם אלה שלא. ועד שזה לא קורה- אל תדברו על שקיפות בתקשורת.

 

דרוקר עצמו הודה ש- "רוב העיתונאים במערכת הבחירות האחרונה (2015) עשו כל מה שהיה במסגרת מרחב הלגיטימיות העיתונאית, ולפעמים חצו אותו- כדי להוריד את ביבי מהשלטון" (הניסוח המסורבל באחריות דרוקר). אתם הבנתם את זה? כדי להוריד את נתניהו, עיתונאים חצו קווים אדומים. לשמוע ולא להאמין… הלכתי לארכיון…

 

לפניכם 4 סרטונים!-

 

1)- בסרטון הראשון- דרוקר מודה שנתניהו הוא חזון הבלהות של העיתונאים.

2)- בסרטון השני- דרוקר מודה בחוסר שקיפות של התקשורת.

3)- בסרטון השלישי- נחום ברנע מודה ש- את נתניהו רדפו סתם.

4)- הסרטון הרביעי- הוא הסיבה הראשית למאמר הזה. צפייה בו מוכיחה שכדי להוריד את נתניהו, דרוקר מודה שעיתונאים רבים חצו קווים אדומים.

תגובה אחת לפוסט "דרוקר: התקשורת נעדרת שקיפות / נרי אבנרי"

  • Avito321Don:

    Пополение баланса Авито (Avito) за 50% | Телеграмм @a1garant

    Здравствуйте, дорогие друзья!

    Рады будем предоставить Всем вам сервис по пополнению баланса на действующие активные аккаунты Avito (а также, абсолютно новые). Если Вам надо конкретные балансы – пишите, будем решать. Потратить можно на турбо продажи, любые платные услуги Авито (Avito).

    Аккаунты не Брут. Живут долго.

    Процент пополнения в нашу сторону и стоимость готовых аккаунтов: 50% от баланса на аккаунте.
    Если необходим залив на ваш аккаунт, в этом случае требуются логин и пароль Вашего акка для доступа к форме оплаты, пополнения баланса.
    Для постоянных клиентов гибкая система бонусов и скидок!

    Гарантия:

    И, конечно же ничто не укрепляет доверие, как – Постоплата!!! Вперед денег не просим…

    Рады сотрудничеству!

    Заливы на балансы Авито
    ________

    можно ли перевести деньги с авито обратно на карту
    продаю дом на авито позвонили сказали переведут деньги
    как восстановить удаленный аккаунт avito
    как удалить аккаунт на авито если учетная запись удалена
    как класть деньги на авито

כתיבת תגובה

*