- ארכיונרי - http://neri-avneri.co.il -

דן שילון, זה בשבילך / נרי אבנרי

אתה יודע, את מה שאני יודע- בארכיונים יש קטעים בהם ניתן להלעיג את כל הפוליטיקאים, במיוחד את אלה שאתה הצבעת להם בעבר. הלכתי לארכיון…

 **********************

נברני ארכיון מצאו סרטון שבו אתה מראיין את נתניהו (שנת 96). ובתשובה לשאלתך, הוא התחייב לכהן שתי קדנציות- לא יותר! נכון להיום, נתניהו מכהן ארבע קדנציות, כשהסקרים מראים שקדנציה חמישית בהישג יד. מטרת שידור הסרטון שקופה- הצגת נתניהו כמנהיג שלא עמד בדיבורו בגין תאוות שררה.

הסרטון שרץ ברשת, הוצג גם בדף הפייסבוק שלך, ואני הגבתי (להלן תגובתי: "נתניהו שרצה לכהן שתי קדנציות, ביטל את רצונו מול רצון הציבור שרוצה אותו גם לקדנציה החמישית, ועל כך מגיע לו יישר כוח"). התגובה שלי הקפיצה את הגזען גידי אורשר, מה שעימת אותי איתו. אתה כהרגלך, לא הגבת.

 

כמה ימים אחרי, נתבשרו צופי ערוץ 10 (באמצעות "פרומואים"), שאתה אמור לככב בתוכנית "גב האומה" (9.7.16). כמו רבים, גם אני צפיתי בה. באותה תוכנית,  הסרטון שבו נתניהו התחייב לשתי קדנציות, שימש פרוזדור למקבץ שאלות אידיוטיות ששיגרת אליו דרך המצלמה. כל שאלה- פאנץ' פוליטי שהצחיק את השונאים. הזחיחות הדוחה שהקרנת בהופעתך, ומקבץ השאלות הילדותיות ששאלת- דחקו בי לכתוב לך.

 

דן שילון, אתה יודע, את מה שאני יודע- בארכיונים יש קטעים בהם ניתן להלעיג את כל הפוליטיקאים, במיוחד, במיוחד, במיוחד את אלה שאתה הצבעת להם. אם בתאוות שררה עסקינן, אז למענך דן, טרחתי ודליתי מהארכיון כמה סרטונים מהם ניתן "להתפעל" מהיכולת האינסופית של "החתרן הבלתי נלאה", שלא בחל בשום שקר כדי לכבוש עוד יעד פוליטי….

………………………………………………………………………………………………………

לפניך ארבעה סרטונים-

 

ם- בסרטון הראשון- רביב דרוקר (עיתונאי שאתה מעריך) מודה, שנתניהו הוא סיוט הבלהות של הברנז'ה. 

ם- בסרטון השני– חיברתי שני קטעים. בקטע הראשון ביבי מבטיח לך שתי קדנציות, ובקטע השני פרס חוזר על התחייבותו לא להתמודד, חודשיים אחרי- הוא התמודד מול עמיר פרץ, הפסיד, וערק לקדימה (אחרי שהתחייב לא לערוק לקדימה)- ..

ם- בסרטון השלישי– (שודר ב-91)- פרס צורח על רבין ותובע ממנו להצטרף אליו, וביחד לפנות את המנהיגות לצעירים.

ם- בסרטון הרביעי– פרס מצחיק את שומעיו בהסבר שקרי על הסיבה לאי פרישתו אחרי שהפסיד את ראשות הממשלה לנתניהו…