- ארכיונרי - http://neri-avneri.co.il -

חגי בן-ארצי, זה בשבילך

זכרתי שבמסגרת המאבק שלך בהינתקות, הבטחת להתאבד ולהפוך את גוש-קטיף למצדה המקורית. במקום שתתלהב מהפצת לכלוך על משפחתך, אני מציע לך שתבדוק את עצמך. הסרטונים שתראה יעזרו לך… הלכתי לארכיון
***********************
חגי בן-ארצי.
אחותך זכתה לפרסום עולמי בזכות נישואיה לבנימין נתניהו. אתה זכית בפרסום ארצי, בזכות נישואי אחותך לבנימין נתניהו. כשהיה לך משהו להגיד על גיסך- זכית לבמה תקשורתית, בתנאי ש"תביא" קצת לכלוכים. ואתה הבאת. ועל החיבור הזה, של מביא הלכלוך לנותן הבמה נאמר: "לא לחינם הלך הזרזיר אצל העורב".

כתבת ספר. כמו כל כותב ספר שרוצה למכור- גם אתה רצית בחשיפתו. בלי זה, ההשקעה שתידרש כדי למכור אותו עלולה להיות כבדה. מה עושים? הולכים אצל העורב נוני מוזס, ועושים עסקה אינטואיטיבית. החלק שלך בעסקה ברור- תביא לכלוכים על שרה ו/או ביבי, ואני בתמורה אעזור לך לפרסם את הספר.

הסופרת חנה גולדברג הייתה במצב דומה. היא רצתה עזרה בשיווק ספר חדש, ובתמורה אמרה בראיון לעיתון ש"היא אוהבת זין גדול". בעיתון בטוחים שציטוט כזה עוזר במכירתו. בגלל קירבתך ל"זוג המלכותי", גם ללכלוכים מפיך יש ביקוש.

היו לך שבועיים סוערים. החשיפה בידיעות-אחרונות הביאה אותך לאולפנים, ואתה פתחת ג'ורה. הכול כדי למכור את הספר. בזמן שצרכני הרכילות ליקקו את הבליך, אני הלכתי לארכיון. זכרתי שבמסגרת המאבק שלך בהינתקות, התחייבת להפוך את גוש-קטיף למצדה. "אותי יוציאו מכאן רק בתוך ארון", אמרת, ולא התכוונת לאותו ארון שיוצאים ממנו ידוענים גאים. המושג "מצדה" יצא מפיך כדי לשכנע, שאתה מתכוון לשיירת ארונות.

אני יודע שזכית לחיבוק חם מכול שונאי שרה וביבי, אפילו שדעתם הפוליטית של המחבקים, הפוכה משלך. במקום שתפיץ ברבים את דעתך השלילית על בני משפחתך, הריני מציע לך שתעשה חשבון נפש שבסיומו תגלה שאתה לא באמת מה שאתה חושב. אחד משני הסרטונים יעזור לך… הלכתי לארכיון….