תקשורת (שר)מוטה
בדמוקרטיה בריאה התקשורת חופשית. בדיקטטורה, התקשורת מגויסת. בדמוקרטיה הישראלית, התקשורת לא מגויסת ולא חופשית- מתמסרת. נותנת את עצמה, עם כל הקונוטציה של המילה "נותנת". בקיצור, תקשורת (שר)מוטה. לכתבה המלאה...
אפריל 2010
א ב ג ד ה ו ש
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930  

תומך קדימה, זה בשבילך

תומך קדימה, זה בשבילך

מישנה: תקרא את הרשימה הזאת פעמיים. אם כלימה תציף את פניך, זה מוכיח  שנותרו בך פירורי מוסר. כדי לצאת מהבאסה, הבאתי לך הקלטה של הירשזון האופטימי. תמיד תוכל להתגאות בעובדה שהירשזון הוא שלכם…

הדג מסריח מהראש, וקדימה מהשורש. שרון ואולמרט הם השורש, ומפלגת קדימה היא מפגע אקולוגי פוליטי חסר תקדים.

 

 תומך קדימה יקר,

אתה יודע שאלמלא שמרו שני בניו של מקים קדימה, על זכות השתיקה, הוא היה חוטף את האירוע מוחי כנאשם בפלילים. אתה יודע שהרודן המושחת אריאל שרון, הוא קדימה. אתה יודע שהנאשם בפלילים צחי הנגבי הוא קדימה. אתה יודע שהמשתמטת משירות צבאי, ח"כ דליה איציק, ששיפצה את הבית שלה על חשבון הציבור, היא קדימה. אתה יודע שהאסיר לשעבר, עומרי שרון, מי שפקד את משפחות ג'רושי, חבר של עבריינים- הוא קדימה.

 אתה יודע שהאיש שלוחש על אוזנה של מנהיגת המפלגה שאתה תומך בה, הוא עבריין מין מורשע. אתה יודע שאך כפסע בין הח"כים רוחמה אברהם ואלי אפללו מחקירה פלילית בגין פרשת אגרסקו. אני בטוח שגם אתה חשת אי נוחות כשקראת ב- ynet  (12.10.09) את הכותרת הזו: "חשיפה: ח"כ מולה שיקר בנוגע לתואר"

ח"כ מקדימה הולך ומסתבך. לאחר שנחשף היום שקיבל תרומות למען עולי אתיופיה ושמר עליהן בחשבונו האישי, חושף ynet כי מעולם לא השלים את התואר הראשון באוניברסיטת בר-אילן כפי שהוא מצהיר בכל מקום רשמי, כולל באתר הכנסת (כתב: דניאל אדלסון).

אני בטוח שגם אתה חשת אי נוחות בגין הידיעה על הפנסיה שמקבל ח"כ נחמן שי מצה"ל. אתה יודע שאלמלא רטטו הברכיים של מזוז, רוני בראון היה עומד לדין פלילי בגין הצבעה כפולה בכנסת. להזכירך, יחיאל חזן (ליכוד) עמד לדין והורשע בגין אותה עבירה.

 פרשת הולילנד! – אתה יודע שא.א. זה אהוד אולמרט, ואולמרט הוא קדימה. השורש של קדימה. גם מהנדס העיר ירושלים, אורי שטרית ניסה להיכנס לרשימת קדימה, וכשל. כשהתקשורת מדווחת על הפרשה, קח סחיבה חזקה. תריח!- הריח הזה מוכר לך? 

 עכשיו לעיקר: תקרא את הרשימה הזאת פעמיים. אם כלימה תציף את פניך, זה מוכיח  שנותרו בך פירורי מוסר. כדי לצאת מהבאסה, תמיד תוכל להיסחף באופטימיות של ענק הדור אברהם הירשזון, שבטוח שישראל אינה מושחתת, והדמוקרטיה שלנו חזקה. עשיתי לך את השירות, והלכתי לארכיון…

 

כתיבת תגובה

*