- ארכיונרי - http://neri-avneri.co.il -

ולמרות שיש לו כיפה, אין לו אלוהים

מישנה: בהחלט ייתכן שהנחש השוכן דרך קבע בתחתוניו של איש השמאל יצחק לאור הוא בכלל פאשיסט קשוח עם אוריינטציה מיליטריסטית, וזה של איש המשפחה הרב מוטי אילון הוא "משרתם של שני האדונים".

שום דבר עוד לא הוכח, ועל פי כללי המשחק, עד שלא תוכח אשמתם, הרב מוטי אלון והשמאלני יצחק לאור הינם בחזקת חפים מפשע. אחד יהודי אדוק, והשני שכח מזמן מה זה להיות יהודי.

 מנקודת מבט של רבים מחסידיו, גם אם יורשע, הרב מוטי אילון זך וטהור. הקביעה הזאת אינה תוצאה של בדיקה מעמיקה, אלא קושי טבעי לעכל סיטואציה מופרכת. הרב מוטי אלון תוקע נער, כן, זוהי סיטואציה מופרכת- כמעט כמו הקריאה של זהבה גלאון "להיכנס בפלסטינים בכל הכוח".

 ולפני שאני ממשיך הערה: כשמדובר בחדר המיטות, אף אחד לא מכיר אף אחד- למעט הפארטנר(ית). רוצה לומר- האנשים הכי צנועים, אפשר שיתבררו כמאוד "סקרנים" מבחינה מינית, וההיפך. אל תאמינו לשקטים והתמימים. הקלישאה מתארת אותם כ- "מים שקטים חודרים עמוק".

 

הרב מוטי אלון לא צריך להכיר את הרב מוטי אלון באופן אישי, ולא את המשורר יצחק לאור כדי להבין שהם יודעים בוודאות של מיליארד אחוז, שהשגת סיפוק או ריגוש מיני שלא בדרך המקובלת, עלולה לסבך ולבייש אותם. אם כך, איך זה שלא נזהרו?

 כל הגברים מכירים את זה: נחש המכנסיים הוא האבר היחידי בגוף שיש לו אישיות נפרדת. מקבילה, ולעיתים הפוכה מזו של בעל הבית. בהחלט ייתכן שהנחש השוכן דרך קבע בתחתוניו של איש השמאל יצחק לאור הוא בכלל פאשיסט קשוח עם אוריינטציה מיליטריסטית, וזה של איש המשפחה הרב מוטי אילון הוא "משרתם של שני האדונים".

 שורות אלה עניינן "הנחש", או כמו שהוא מכונה בפורומים סגורים, הזין. הטבע קבע אותו (ואת מקבילו הנשי), כאחראי על המשך האנושות. מאחר ומדובר באחריות כבדה, הוא פיתח מניירות של סופר-סטאר. מגיע לו הכול…

 כמו עם בני אדם, גם לזין יש תכונות אופי. יש זין רופס ויש זין קשוח. וכמו שיש כנוע, יש מרדן, ויש יהיר ויש ביישן. יש ידידותי למשתמש/ת ויש מורכב ומתוסבך. יש שתקן, ויש דעתן. יש פחדן ויש תוקפן. יש עממי ופתוח, ויש נוד נפוח. סנוב. ומה שהיה פעם זין פזיז, הופך בחלוף השנים לזין שקול, יש שיגידו הססן.

 

 

הזין הנפוץ ביותר, הוא הזין השמרן. זין טוב ירושלים. הרציו והתבונה מדריכים אותו, והוא מכיר בחובותיו וזכויותיו. במקרה שלו, זה היינו הך. לזיין את זוגתו, זוהי חובתו, ולהתענג עליה, זוהי זכותו. הבעיה עם הזין הזה, שהוא משעמם עד מוות. לכן, לא תקראו על מעלליו בעיתונים. הרייטינג שלו נמוך.

 לעומתו, הזין הדביל, העצבני, התובעני, התזזיתי, הכפייתי, הסקרן, זה עם הנטייה להסתבך- ואם ממש לדייק אז לסבך – הוא הזין המעניין. הציבור, במיוחד הגברים, אוהבים לקרוא עליו. גם כשהוא עושה צרות, הם יודעים שהכוונה הייתה טובה. הוכח שתיאור מעלליו בעיתונים, עוזר במכירתם. במיוחד אם הוא זין השוכן בתוך תחתוניו של ידוען.  

האם הגודל קובע? השאלה הזאת מסתבר, מטרידה מיליארדים. כנראה משחר תולדות האנושות. רוב הנערים אפילו נהגו לעשות תחרויות. מי שהסרגל קבע אותו כמנצח, זכה לשמוע בדיחות על חשבונו, כשמקור הבדיחות ניכר בכל בדיחה: קינאה.

 הגבר מנהל עם הזין שלו, אינטראקציה טלפתית אינסופית. כמו שני חברים קרובים, יכנה  את הזין שלו בשם חיבה. יש הטוענים שקזנובה כינה את הזין שלו "שמוקדון", שזה שילוב של אלכסנדר מוקדון הכובש הגדול, דון, שזה תואר כבוד בספרדית, ו…"שמוק".

רוב השיחות ביניהם נפתחות ביוזמתו של הזין, ומיעוטן, ביוזמת אדונו. כשהוא משחר לטרף, ידרוש, יציק, ויתיש את  אדונו, עד שיבוא על סיפוקו. לעיתים יסתכסכו, בגין סירובו להשתתף בחגיגה שכפה עליו אדונו. זה קורה בעיקר, לנוכח המאמצים שתעשה גברת, כדי שיגיח מקונכייתו. מבחינתו של הגבר, אדישותו של הזין, בנוכחות דגדגן מתחנן, היא החרדה האולטימטיבית. מסתבר שהוא יודע גם לעקם את האף שאין לו.

 פעילותו המבצעית, תציף את הגברים, עונג עילאי. כדי להגיע לאותה תחושה, הם יעשו (כמעט) הכול. ולמרות האמור, ישנם לא מעטים, שהזין שלהם סיבך אותם בצרות צרורות. הרב מוטי אלון ויצחק לאור הם שניים בשרשרת אינסופית של ידוענים שצייתו להוראותיו והסתבכו. הכול לכאורה כמובן.

 למרות שהוא חובש כיפה, אין לו אלוהים. ומי שאין לו אלוהים, הוא חסר סבלנות ומוסר. סולם הערכים שלו מתמקד בנושא אחד: כיבוש!! כשהוא שומע "די לכיבוש", הפיוזים שלו נשרפים. לעולם לא יבין שהסיסמא הזו, אין לה שום קשר אליו. מהבחינה הזאת, ניתן להעריך שהזין של יצחק לאור דרש ממנו לחפש מילה אחרת במקום "כיבוש", כדי לבטא את סטייתו האידיאולוגי.

 כשאיש מוסר יגיד לו "איזהו הגיבור הכובש את יצרו", הוא ישיב: "לא נכון!- איזהו הגיבור-הכובש"! כשהוא שומע את הקלישאה הנחותה "כשהזין עומד  השכל בתחת", הוא מיד יתקן: "כשהזין בתחת, השכל עומד". מבחינתו, אתה המוציא לפועל את הוראות הכיבוש שלו. הוא אוהב אותך צייתן.

 ולמרות שהוא בדרך כלל נימצא במקום סגור, ויש שיגידו מחניק, הוא שומע, מריח, ורואה. באופן סלקטיבי כמובן. עציצים לא מעניינים אותו, ולכן אין סיכוי שיראה אותם. ציצים – כן! העיניים שלך גבר תמים, משמשות אותו כפריסקופ. אם בחורה סקסית עוברת ברחוב, העיניים שלך, בפקודתו, מעבירות את התמונה און-ליין. רעש ו/או צלילים שאינם רלוונטיים למשימת כיבוש, הוא לעולם לא ישמע. אבל אם בחורה תלחש באוזניך דברי זימה, הוא ישמע ה-כ-ו-ל.

 כמו שאמרנו: יש לו אישיות משלו, וההתנהגות שלך היא סינתזה של האישיות המשותפת.

אם אתה חלש אופי, הוא ישלוט בך , ואם לא תעשה מאמצים לרסנו, הוא יסבך אותך. כשהוא מזדקף, יש לו את היכולת לשבש לך את המכ"ם. ועם מכ"ם משובש, יש סכנה שתעשה שטויות. אל תגחך, הוא הכניס רבים שגיחכו לפניך, לבית-הסוהר. הפסיכולוג אלי פלח הוא דוגמא אחת מתוך אלפים.

 פרויד ידע למצוא קשר בין מה שהגברים עושים ואומרים, לבין הזין שלהם. כדי למנוע הסתבכות, אנחנו ממליצים לעשות הרבה כדי לשפר את היחסים עם השובב השוכן בתחתוני גברים. מי שמתקשה, שיחפש פסיכולוגית של זרגים. מה שאלי פלח עשה למקבילו הנשי, יכולה גם פסיכולוגית…