תקשורת (שר)מוטה
בדמוקרטיה בריאה התקשורת חופשית. בדיקטטורה, התקשורת מגויסת. בדמוקרטיה הישראלית, התקשורת לא מגויסת ולא חופשית- מתמסרת. נותנת את עצמה, עם כל הקונוטציה של המילה "נותנת". בקיצור, תקשורת (שר)מוטה. לכתבה המלאה...
ינואר 2010
א ב ג ד ה ו ש
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

קטע ארכיון לתומכי ציפי לבני

קטע ארכיון לתומכי ציפי לבני

מישנה: …ואת מי שלח שרון (ב- 2001) לדבר בזכות ממשלת האחדות? נכון, את ציפורה לבני… הלכתי לארכיון, וזה מה שמצאתי…

היא מכרה לכם "פוליטיקה אחרת". כמו שההנתקות בוצעה בזכות גניבת דעת, כך קדימה בראשות לבני נבחרה לכנסת. "פוליטיקה אחרת" זה גניבת דעת. ציפי לבני אומרת רק את מה שמתאים לאינטרס שלה. אחד מלחשני החווה הצינית, הציע לה להמתין בסבלנות באופוזיציה. עד סוף השנה, שלטון נתניהו יקרוס, והכיסא שלך.

כדי להצדיק את הפרת ההתחייבות על ממשלת אחדות, היא מוכרת לנו את החשיבות של אלטרנטיבה לשלטון. "צריך שתהיה תקווה לשלטון הכושל של נתניהו", הסבירה והוסיפה: "זה טוב למדינה, זה טוב לדמוקרטיה- קדימה היא התקווה". האם זה עקרוני אצלה?

תזכורת: ב-2001, שרון נבחר בפעם הראשונה לראשות הממשלה. אחרי שסגר הסכם קואליציוני עם השותפים הטבעיים (דתיים, חרדים, ליברמן וגנדי הי"ד), פנה בהצעת הצטרפות ליריבה הראשית, מפלגת העבודה. כמו שרון אז, גם נתניהו סגר קואליציה קודם עם השותפים הטבעיים, ורק אח"כ פנה לקדימה (והציע לה את חצי המלכות).

ב- 2001, היה בעבודה ויכוח נוקב, כשהמתנגדים להצטרפות היתנו את הסכמתם, בניתוק ההסכמים שנחתמו עם השותפים הטבעיים. שרון סירב, ושלח את הזיקית ציפורה לבני לטלביזיה, כדי שזו תדבר בנחיצות ממשלת האחדות.

מרכז העבודה התכנס והכריע בעד הצטרפות. ככה זה במפלגות דמוקרטיות. בקדימה יש דיקטטורה. התקנון שנכתב בצלמו של הרודן המושחת שייסד את המפלגה הזאת, מאפשר ליורשת שני המושחתים שקדמו לה, לסתום לכולם את הפה. וזה מה שקורה.

תומך ציפורה יקר. אם אחרי צפייה כפולה בקטע הווידאו המצורף, כלימה תציף אותך, זה סימן טוב. אם לא, מוטב שתעשה רוויזיה במערכת הערכים והעקרונות שלך. הצביעות, למרות שהיא עוזרת לעיתים לצלוח מצבים מביכים- אינה מכבדת את בעליה. אל תאמין ואל תסמוך על הצביעות- יש עליה תאריך תפוגה…

כתיבת תגובה

*