- ארכיונרי - http://neri-avneri.co.il -

ציפי בלחץ? נפלא, נפלא, נפלא…

מישנה: אלמלא בקעה קדימה מהרחם של התקשורת, היו אזרחי ישראל מקבלים קטעי ארכיון בהם נראה שרון מתחייב לממשלה שלא תעלה על 18 שרים. התחייבות שכהרגלו, השליך לפח מיד לאחר הבחירות. הלכתי לארכיון, וזה מה שמצאתי…


הכותרת הראשית בידיעות-אחרונות הייתה: "למען אבא אל תפרשו" (24.12.09). מי שהפנה את הקריאה הנרגשת הזאת לחברי קדימה המאוכזבים ממנהיגותה של ציפורה לבני הוא החשוד בפלילים גלעד שרון, שמנצל את ההערצה של סיעת קדימה לאביו המושחת, אבא של העבריין עומרי.

לנקיית הכפיים אין ברירה. כדי לכבות את הדליקה אצלה בבית, היא זקוקה לכבאים עם ידיים מלוכלכות. מסתבר שהעצות שקיבלה מעבריין המין חיים רמון ומהחשוד בפלילים צחי הנגבי, לא מספיקות כדי לייצב מנהיגות. צריך עוד משהו, חוץ ממקריות…

קצת היסטוריה: קדימה בקעה לאוויר העולם מתוך הרחם של התקשורת ה(שר)מוטה. מי שעיבר את התקשורת היו חבורת בוגדים, שגנבו את המנדטים והמיליונים ממפלגת האם, הליכוד. אין בעולם סנגור שיכול לבטל את העובדה היצוקה הזאת. עכשיו חלק מגנבי המנדטים מאיימים לפרוש, וחלקם מנסים למנוע את הפרישה.

התקשורת לא רוצה לראות בפיצול פרי ביטנה, קדימה. אין כאן עיקרון. זוהי אותה תקשורת שהריעה לאריאל שרון שפיצל את הליכוד, והיום היא רוצה לראות את מורדי העבודה, מפצלים את מפלגת האם, ומצטרפים לקדימה. הצביעות הזאת אפשרית רק משום שבכירי העדר הפכו אותה ללגיטימית.

שמענו מעל דוכן הכנסת (23.12.09) את נקיית הכפיים מביעה פליאה על ראש הממשלה, משום העיסוק בפוליטיקה מלוכלכת, בזמן שכל המדינה עוקבת בדריכות אחרי פסטיבל גלעד שליט. הטענה הזאת משוגרת אלינו מתוך ביטחון, שלא יהיה מישהו מהתקשורת שיזכיר לה את חוג-הבית הסודי שעשתה בעיצומו של מבצע עופרת-יצוקה.

יום למחרת, שיגר עבריין המין את פליאתו שלו באמצעות גל"צ: "יש פה ניסיון גס וציני של ראש הממשלה", אמר חיים רמון לרזי ברקאי, "שבאמצע הימים הכי דרמתיים, שחשבנו שראשו נתון לגלעד שליט, מסתבר כי חלק מהאנרגיה שלו מופנית להציע פיתויים מפיתויים שונים". שר המשפטים לשעבר, שכח שבאותן דקות שממשלת אולמרט התלבטה  אם להחדיר צבא ללבנון, הוא לא התלבט והחדיר את לשונו לתוך פיה של חיילת.

מנקודת מבט מוסרית, אין לחברי קדימה שום זכות להשמיע שום טענה פוליטית. לעולם! מפלגה שהיסוד שלה הוא תערובת של צביעות, אופורטוניזם, רמאות, גניבה ושחיתות, לעולם לא תהיה לגיטימית. ממשלה מנופחת?

אלמלא בקעה קדימה מהרחם של התקשורת, היו אזרחי ישראל מקבלים קטעי ארכיון בהם נראה שרון מתחייב לממשלה שלא תעלה על 18 שרים. התחייבות שכהרגלו, השליך לפח מיד לאחר הבחירות. הטענה נגד ראש הממשלה נתניהו שהוא "משחד" פוליטיקאים, גם היא צבועה ומתחסדת. בזמן שהיו לו 31 שרים (!!!), שרון ביקש להוסיף לממשלתו עוד שלושה. שניים מקדימה (בראון ובוים), ואחד מהעבודה (אפרים סנה). בראון ובוים משום תמיכתם בגירוש, ואת סנה כדי לאזן. הכנסת לא אישרה.